públic, (anomenada llei d'acompanyament dels pressupostos), estableix al ICS com a proveïdor d'últim recurs.
L'art. 162 adscriu l’ICS al SCS (Servei Català de la Salut) i lluny de convertir-lo en un proveïdor més i contràriament a la resta de proveïdors, no podrà concórrer en licitacions públiques. Només quan no hi concorri cap licitador (art. 2 de la llei 8/2007 del ICS modificat).
D’aquesta manera l’ICS es converteix en proveïdor d’últim recurs i no és obligat que li quedin garantides en el futur línies d’activitat assistencial completes. http://www.cronicaglobal.com/ca/downloads2/20140402catac.pdf
No
s'han explicitat raons econòmiques, socials i polítiques però sobretot
raons de benefici per l'atenció sanitària que justifiquin aquesta
protecció a la contractació amb empreses privades.
Aquesta legislació recorda els termes del tractat de Lliure comerç entre Europa i els EEUU del que haurem de començar a parlarhttp://www.vnavarro.org/?p=8967 L'ofensiva institucional ja ha començat al nostre país. http://ec.europa.eu/spain/sobre-la-ue/ttip/espana_es.htm
Otras herramientas
El Ministerio de Economía y Competitividad español, la Embajada Americana en España y la Representación de la Comisión Europea en España han puesto en marcha una campaña de información en torno a las negociaciones del Tratado de Libre Comercio entre la Unión Europea y Estados Unidos (TTIP, por sus siglas en inglés)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada