EN LA DEFENSA D'UNA SANITAT PÚBLICA SOCIALMENT EFICIENT

divendres, 2 de març de 2012

Una metgessa de primària explica una síntesi d'un dia qualsevol i 26 visites

... A quarts de tres he anat al poble gran de l'ABS (a 4 quilòmetres) on tenia consultoria amb l'equip de
salut mental per comentar el cas d'una senyora que estava desestabilitzada i encara he anat una
estona a un grup de treball de l'equip. A l'acabar una companya m'ha explicat que havia rebut dues
reclamacions de pacients: una per no “passar” una recepta .... També m'ha explicat que havia rebut una carta del director d'AP dient que no complia l'horari. ... Aquesta companya fa molt temps que la conec i és de les que donen el seu telèfon personal els caps de setmana als familiars de malalts terminals. No tenia clar quin seria el seu futur professional  ..després dels canvis que s'han anunciat a l'ICS. .. http://focap.wordpress.com/2012/02/29/carta-oberta-als-responsables-de-la-sanitat-catalana/